Il 27 luglio ha inaugurato la Mostra Prometheus A Tragedy about listening. Claudio Abbado, Massimo Cacciari, Luigi Nono, Renzo Piano, Emilio Vedova, alla Galerie Thaddaeus Ropac di Salisburgo. Sono esposti due disegni del progetto Prometeo Musical Space 1984.
La mostra è visitabile fino al 28 settembre.

"Galerie Thaddaeus Ropac presents Prometheus, A Tragedy about Listening, an exhibition retracing one of the most important cross-disciplinary collaborations of the latter part of the 20th century. Including ephemera, letters, musical scores, archival materials and models, the exhibition provides precious insight into the making of the project and underlines its collaborative aspect."

Per saperne di più clicca qui